خبرنگاران مدیرعامل پرسپولیس: امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم

به گزارش مجله گرافیک، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم هم در زمین و هم در خارج از آن النصر را شکست دهیم و امیدوارم در روز فینال آسیا جشن ملی را ببینیم.

خبرنگاران مدیرعامل پرسپولیس: امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم

به گزارش خبرنگاران جعفر سمیعی در گفت وگویی تلویزیونی گفت: ابتدا با یحیی گل محمدی تبریک می گویم که به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شد.

وی در خصوص شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس اضافه نمود: با وجود همه شیطنت هایی که انجام شد، با کوشش های تیم حقوقی و مشاوران حقوقی خوب باشگاه و فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس هم توانست در مستطیل سبز به فزونی برسد و هم خارج از زمین رقیب را شکست دهد. النصر اصرار داشت که قرارداد بازیکنان جدید خارج از زمان قانونی ثبت شده است اما AFC شکایت آنها را رد کرد. در مرحله دوم باشگاه النصر استیناف خواهی 123 صفحه ای را علیه ما در ای اف سی بیان کرد که در آن دلایل دیگری را از جمله نداشتن شرایط لازم جهت اخذ مجوز حرفه ای، مطرح نموده بود که این نیز از سوی ای اف سی رد شد.

وی در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر گفت: ما به دادگاه عالی ورزش نامه زدیم تا بتوانیم از آل کثیر استفاده کنیم و امیدواریم که این رای بشکند.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکن جدید گفت: کوشش می کنیم در چند روز آینده همه چیز را نهایی کنیم.

وی تاکید نمود: باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم که با وجود تمام مسائل کار را ادامه می دهند. کوشش می کنیم تا شرایط لازم را هم از نظر اقتصادی و هم تدارکات مهیا کنیم تا پیش از فینال آسیا مسائل را حل کنیم و در روز فینال جشن ملی را برگزار کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1422

به "خبرنگاران مدیرعامل پرسپولیس: امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل پرسپولیس: امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید