خبرنگاران متخصص بیهوشی بیمارستان محمودآباد به جمع شهدای سلامت پیوست

به گزارش مجله گرافیک، ساری - خبرنگاران - امیر هوشنگ فلاح تنها متخصص بیهوشی بیمارستان شهدای محمودآباد به علت ابتلا به بیماری کووید-19 به جمع شهدای سلامت پیوست.

خبرنگاران متخصص بیهوشی بیمارستان محمودآباد به جمع شهدای سلامت پیوست

امیر هوشنگ فلاح نخستین شهید مدافع سلامت بیمارستان شهدای محمودآباد است، این شهید مدافع سلامت که 55 سال داشت ، پس از پنج سال خدمت رسانی در تنها بیمارستان دولتی محمودآباد ، بر اثر بیماری کووید-19 به جمع دیگر شهدای مدافعان جبهه سلامت این استان پیوست.

این شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران به عنوان یکی از 2 دانشگاه علوم پزشکی استان، پس از حدود یک هفته بستری در بیمارستان محل کارش ، دوشنبه گذشته به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد و آدینه شب بر اثر عارضه شدید ریوی ناشی از بیماری کرونا درگذشت.

بیمارستان شهدای محمودآباد 29 فروردین ماه امسال با ترخیص آخرین بیمار کرونایی به فعالیت عادی بازگشته بود ولی در اواسط تیر ماه به دلیل افزایش بیماران کرونا در سطح شهرستان، به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان دوباره پذیرش این دسته از بیماران را آغاز کرد.

ویروس کرونا در استان مازندران سی ام بهمن ماه امسال با شناسایی 2 بیمار در بابل آغاز شد و براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 12 نفر از کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان خود در راه خدمت به بیماران کرونایی از دست دادند و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.

براساس آمار هم اکنون بیش از یک هزار و 600 بیمار کرونایی در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1253

به "خبرنگاران متخصص بیهوشی بیمارستان محمودآباد به جمع شهدای سلامت پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران متخصص بیهوشی بیمارستان محمودآباد به جمع شهدای سلامت پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید