خبرنگاران قیمت میوه در بیجار نسبت به شهرهای همجوار گران تر است

به گزارش مجله گرافیک، سنندج - خبرنگاران - فرماندار بیجار گفت: در روزهای اخیر یکی از مهمترین مشکلاتی که از سوی مردم به مسوولین انعکاس داده شده گرانی میوه در بیجار نسبت به سایر شهرهای همجوار است که باید این موضوع با رصد دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

خبرنگاران قیمت میوه در بیجار نسبت به شهرهای همجوار گران تر است

علی اکبر ورمقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به گزارشات مردمی و ناظران مردمی بر بازار، یک مصوبه متفاوت در ستاد تنظیم بازار بیجار مورد تایید اعضای قرار گرفته است که در روزهای آینده، اکیپ هایی به شهرهای همجوار جهت رصد و برسی قیمت انواع میوه با شهرستان اعزام خواهند شد.

وی افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد عنوان شد تعدادی از مردم با ابراز نگرانی از گرانی بیش از اندازه میوه در سطح شهر بیجار نسبت به سایر شهرهای همجوار خواستار بررسی علت این موضوع شده اند.

فرماندار بیجار یادآور شد: در جلسه مذکور مصوب شد نماینده فرماندار، نماینده جهاد کشاورزی، نماینده صمت، نماینده اتاق اصناف و تعدادی از فعالان رسانه ای در قالب اکیپ مشترک با اعزام به شهرهای قروه، دیواندره، سنندج، تکاب و زنجان بصورت میدانی از نقاط مختلف این شهرستان ها بازدید و با بررسی دقیق قیمت میوه ها، نرخ های عرضه را با نرخ میوه فروشی های بیجار مقایسه نمایند و گزارش مکتوبی به این مدیریت ارائه نمایند.

او تاکید کرد: این اکیپ ها از روز سه شنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه، فعالیت خود را آغاز و گزارش بازدیدها را پس از بررسی و مقایسه دقیق علاوه بر انتشار در فضای مجازی شهرستان، در اختیار ستاد تنظیم بازار جهت تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

50 بسته معیشتی طرح کمک مومنانه انتظامی بیجار توزیع شد

فرمانده انتظامی بیجار از توزیع 50 بسته معیشتی طرح کمک مومنانه که توسط نیروهای شاغل در انتظامی شهرستان جمع آوری و تهیه شده بود خبرداد.

سرهنگ محمد صادق پیروزی اظهارداشت: بیش از 80 میلیون ریال کمک نقدی نیروهای شاغل در انتظامی شهرستان در طرح کمک مومنانه جمع آوری و بیش از 50 بسته معیشتی از این محل تهیه و ظهر امروز با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، معاونت اجتماعی انتظامی استان و سایر مسئولین در ستاد انتظامی شهر بیجار توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها شامل مرغ گرم، روغن، رب، ماکارونی، قند، شکر و برنج 10 کیلویی به ارزش تقریبی 2 میلیون ریال است که بر اساس طرح بزرگ مومنانه و اطلاعات خانوارهای نیازمند، در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هزینه تهیه این اقلام از محل کمک های نیروهای انتظامی شهرستان تامین شده است گفت: نیروهای انتظامی شهرستان بیجار همزمان با سایر نیروهای در سطح استان کردستان، جهت تهیه غذای گرم در شب های قدر مبالغ دیگری در حساب مختص این برنامه در بانک قوامین جمع آوری خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بیجار یادآور شد: در طرح بزرگ مومنانه و تهیه بسته های معیشتی مشارکت و همکمک حداکثری نیروهای شاغل و سربازان انتظامی شهرستان قابل تقدیر و تشکر است.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1085

به "خبرنگاران قیمت میوه در بیجار نسبت به شهرهای همجوار گران تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قیمت میوه در بیجار نسبت به شهرهای همجوار گران تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید