خبرنگاران شهرداران استان، پارک ها و بوستان های قزوین را ایمن سازی نمایند

به گزارش مجله گرافیک، قزوین- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تمایل بیشتر مردم و خانواده ها به حضور در پارک ها و بوستان ها لازم است که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن سازی آنها انجام دهند.

خبرنگاران شهرداران استان، پارک ها و بوستان های قزوین را ایمن سازی نمایند

منوچهر حبیبی روز آدینه با اعلام این خبر افزود: پارک ها و بوستان ها باید یکی از امن ترین مکان های شهری برای استفاده شهروندان باشد، چون خانواده ها از کهنسال، میانسال، جوان، نوجوان و کودک از محیط آنها استفاده می نمایند.

وی گفت: ایمن سازی محیط بوستان ها باید به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه موتورسیکلت و... در بوستان ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

حبیبی با بیان اینکه ایمن سازی پارک ها علاوه بر امنیت روانی، امنیت جانی را نیز در بر دارد، ادامه داد: به منظور برقراری نظم و همچنین برخورد با افراد اراذل و اوباش که امنیت خانواده ها را به ویژه در پارک ها و بوستان ها تهدید می نمایند، نیروی انتظامی طرح های ویژه ای را در فصل تابستان اجرا خواهد نمود و حضور آنها پررنگ تر خواهد شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیماران کرونایی از حضور در محل کار خودداری نمایند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است لیست کارمندان و کارکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند را به مدیریت دستگاه اجرایی و مدیر واحد فراوری معرفی کند تا اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا به عمل آید.

وی افزود:به مدیران ادارات دولتی، شرکت ها و مدیران واحدهای فراوریی ابلاغ شده است که اینگونه افراد از مرخصی استعلاجی استفاده نمایند و از حضور در محل کار خودداری نمایند.

حبیبی ادامه داد: مدت زمانی که بیماران کرونایی می باید در قرنطینه خانگی خانگی حضور داشته باشند حداقل 14 روز است.

وی با بیان اینکه حدود 160 هزار کارگر در واحدهای فراوریی و صنفی و 30 هزار کارمند در دستگاه های اداری و دولتی استان مشغول به خدمت هستند، افزود: توجه به سلامت آنها می بایست اولویت اول مدیران و مسوولان استان باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1204

به "خبرنگاران شهرداران استان، پارک ها و بوستان های قزوین را ایمن سازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداران استان، پارک ها و بوستان های قزوین را ایمن سازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید