خبرنگاران سپیدرود رشت با سرمربی جدید در دربی گیلان مقابل ملوان قرار می گیرد

به گزارش مجله گرافیک، رشت - خبرنگاران - تیم فوتبال سپیدرود رشت با سرمربی جدید در دربی گیلان در لیگ دسته اول مقابل ملوان بندرانزلی قرار می گیرد.

خبرنگاران سپیدرود رشت با سرمربی جدید در دربی گیلان مقابل ملوان قرار می گیرد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی غروب دوشنبه هفته جاری 16 تیر ماه در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول کشور در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم می فرایند.

رادنی ملاقات اضافه نمود: با توجه به قطع همکاری با نادر دست نشان سرمربی این تیم، قرار است که تا ظهر امروز تکلیف سرمربی جدید این تیم تعیین گردد تا سرخپوشان رشتی با کادرفنی جدبد رو در روی تیم ملوان قرار گیرند.

وی ادامه داد: البته مهدی پاشازاده گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت است که طی چند روز اخیر مذاکراتی نیز با وی اجرا شده و قرار است که این مربی امروز (شنبه) در رشت حضور یافته تا مذاکرات نهایی انجام گردد.

وی اعلام کرد: به هر حال امیدواریم که تکلیف سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت تا امروز تعیین گردد و تمرینات این تیم نیز زیر نظر کادر فنی جدید برگزار گردد و سپیدرودی ها با آمادگی کامل مقابل تیم ملوان قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته تیم فوتبال سپیدرود رشت در ملاقات برابر ملوان بندرانزلی ، محمود خمیسی را به دلیل مصدومیت و جواد آقایی پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان آماده رویارویی با تیم ملوان هستند.

نادر دست نشان آبان ماه سال گذشته به جای علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد اما این مربی باسابقه نیز نتوانست در این تیم نتایج خوبی را کسب کند و تیم فوتبال سپیدرود با سرمربیگری این مربی نیز در بیشتر مسابقات برابر حریفانش متوقف شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شروع مجدد رقابت های لیگ دسته اول کشور دو بار به میدان رفت که در رشت برابر تیم طرفدار تهران و در شیراز برابر قشقایی نهاده شد که در هر دو ملاقات مغلوب حریفان خود شد تا با این دو شکست متوالی به انتهای جدول نزدیکتر گردد.

تا خاتمه هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، ملوان بندرانزلی با کسب 27 امتیاز در مکان شانزدهم و سپیدرود رشت با کسب 26 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1197

به "خبرنگاران سپیدرود رشت با سرمربی جدید در دربی گیلان مقابل ملوان قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپیدرود رشت با سرمربی جدید در دربی گیلان مقابل ملوان قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید