خبرنگاران داستان بی سرانجام زمین گیری بوئینگ این بار در مسکو

به گزارش مجله گرافیک، تهران- خبرنگاران- خبرگزاری فرانسه گزارش داد که یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 به دلیل نقص فنی در موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مسکو شد.

خبرنگاران داستان بی سرانجام زمین گیری بوئینگ این بار در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سقوط قطعات هواپیماهای شرکت بوئینگ در هلند و آمریکا در هفته جاری نیز حادثه آفرین شده بود و این سومین حادثه در جریان یک هفته برای هواپیماهای شرکت بوئینگ به حساب می آید.

سقوط قطعات هواپیمای بوئینگ روز یکشنبه در هلند سبب مصدومیت دو نفر شد. نشریه زوددویچه سایتونگ آلمان در این باره نوشت: پلیس ماستریخت گفت اندکی پس از بلند شدن یک هواپیمای بوئینگ از فرودگاه این شهر ، آتش سوزی در یکی از چهار موتور هواپیما اتفاق افتاده است.

حادثه مشابهی نیز در ایالات متحده رخ داد و در آنجا قطعات یک هواپیمای بوئینگ در چندین منطقه مسکونی در فاصله نه چندان دور از شهر دنور واقع در ایالت کلرادو سقوط کرد.

اداره هوانوردی آمریکا به علت رویداد دو حادثه اخیر شرکت بوئینگ را 1.21 میلیون دلار به علت نقص ایمنی های پرواز جریمه نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1602

به "خبرنگاران داستان بی سرانجام زمین گیری بوئینگ این بار در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داستان بی سرانجام زمین گیری بوئینگ این بار در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید