خبرنگاران ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافت

به گزارش مجله گرافیک، تهران- خبرنگاران- جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز دوشنبه با شرکت در مراسم یادبود قربانیان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، با خانواده های بازماندگان این سانحه اظهار همدردی کرد.

خبرنگاران ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافت

شبکه تلویزیونی سی ان ان روز دوشنبه با پخش گوشه هایی از این مراسم گزارش داد: کانادا مراسم یادبودی را برای 57 شهروند کانادایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار کرد، نخست وزیر کانادا با حضور در این مراسم به خانواده بازماندگان این سانحه تسلیت گفت و وعده اجرای عدالت برای قربانیان را داد.

بنابراین گزارش نخست وزیر کانادا دراین مراسم گفت: هیچ کلامی قادر به کاستن از درد و اندوه شما نیست.

ترودو گفت که مردم کانادا در کنار خانواده بازماندگان این حادثه قرار دارند و اضافه نمود: من برای از دست دادن عزیزانتان عمیقا متاسفم، این تراژدی هرگز نمی بایست رخ می داد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 800-737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز 752 در ساعت 6 و 12 دقیقه روز چهارشنبه 18 دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی یف پرواز خود را شروع کرد که پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت 6 و 18 دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. بعضی سرنشینان هواپیما اتباع کاناد ایی بودند.

**1302

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1036

به "خبرنگاران ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید