خبرنگاران برداشت بادام از باغات سروآباد

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران - سنندج - کار برداشت بادام از سطح 84 هکتار باغات شهرستان سروآباد شروع شد، تصاویر بهره برداران را در حال برداشت بادام نشان می دهد.

خبرنگاران برداشت بادام از باغات سروآباد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

برداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآبادبرداشت بادام درختی در سروآباد

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1207

به "خبرنگاران برداشت بادام از باغات سروآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برداشت بادام از باغات سروآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید