خبرنگاران ادامه لیگ برتر فوتبال نیازمند چاره اندیشی جدی است

به گزارش مجله گرافیک، اصفهان- خبرنگاران- یک کارشناس فوتبال گفت: ادامه لیگ برتر فوتبال نیازمند چاره اندیشی جدی است و در این زمینه بازیکنان باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

خبرنگاران ادامه لیگ برتر فوتبال نیازمند چاره اندیشی جدی است

حسین چرخابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در 50 روز گذشته لیگ برتر فوتبال همانند سایر رویدادهای فرهنگی و ورزشی در کشور تعطیل شد که مسئولان امر برای شروع آن باید راه حلی علمی و علمی یافت.

وی با اشاره به اینکه بعضی از اخبار حاکی از آن است که لیگ برتر فوتبال از خردادماه شروع می گردد افزود: این کار غیر اصولی است که در این باره زمان بدهیم زیر ابتدا باید تمرینات به صورت گروهی شروع گردد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری لیگ برتر فوتبال حداقل یک ماه احتیاج به تمرینات و بدنسازی است، افزود: در این راستا باید تمرینات گروهی بدون مانع برگزار گردد و بازیکنان شرایط فنی و تمرینی خود را بیابند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال بدون تمرینات درست و آمادسازی حرفه ای ممکن است باعث مصدومت بازیکنان گردد، افزود: این مصدومیت ها حتی در بعضی موارد ممکن است به دوران ورزشی بازیکن انتها دهد که باید مراقب بود.

چرخابی افزود: بعد از تعیین شدن تمرینات و آمادگی بازیکنان از نظر فنی زمان برگزاری یا ادامه مسابقات تعیین گردد که این خود باید مورد کارشناسی بیشتر قرار گیرد.

چرخابی توضیح داد: در شرایط کرونا همانند سایر کشورهای دنیا باید به این نکته نیز توجه کرد که فوتبال یک بازی گروهی است و باید همه جوانب در زمینه تماس بازیکنان در این شرایط نیز گرفته گردد.

به گفته وی همچنین باید در این زمینه منتظر دستورالعمل های فدراسیون دنیای فوتبال فیفا و ای افی سی بود و طبق آن عمل کرد.

این پیشکسوت فوتبال اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر بیماری کرونا انتها یابد و همه چیز همانند سابق در ورزش ادامه یابد.

ویروس کرونا از زمستان سال گذشته از چین به دیگر کشورهای دنیا سرایت کرد و ساختار جامعه دنیای از جمله نظام مالی، اجتماعی و فرهنگی جوامع را تحت الشعاع خود قرار داده است.

مبتلایان به بیماری کرونا در دنیا به بیش از چهار میلیون نفر رسیده است که از بین آنها بیش از 280 هزار نفر جان باختند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تا کنون بیش از 107 هزار نفر در کشورمان به این بیماری مبتلا شدند و بیش از 6 هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1098

به "خبرنگاران ادامه لیگ برتر فوتبال نیازمند چاره اندیشی جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادامه لیگ برتر فوتبال نیازمند چاره اندیشی جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید