خبرنگاران آمریکا: لبنان باید گام های مؤثری در زمینه اصلاحات بردارد

به گزارش مجله گرافیک، تهران- خبرنگاران- دیوید شنکر معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه، دوشنبه شب(به وقت محلی) در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر گفت: بایستی گام های مؤثر و بزرگی در زمینه اصلاحات در لبنان برداشته گردد.

خبرنگاران آمریکا: لبنان باید گام های مؤثری در زمینه اصلاحات بردارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، شنکر اضافه نمود: بایستی شفافیت بیشتر و گام های بزرگی در زمینه اصلاحات در لبنان اتخاذ گردد.

وی در مورد بحران عربستان سعودی و متحدانش با قطر نیز گفت: همه طرف های خلیجی باید برای حل و فصل اختلافات، امتیاز بدهند.

معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه اضافه نمود: بعضی گام های کوچک را در این زمینه داریم مشاهده می کنیم.

شنکر همچنین مدعی شد: اختلافات میان کشورهای حاشیه خلیج فارس، تنها به نفع ایران است و واشنگتن برای ترمیم آن کوشش می نماید.

عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی و بحرین به اتهام آنچه که آن را حمایت از جنبش های افراطی می خوانند، در پنجم ژوئن سال 2017 / 15 خرداد 96 روابط خود را با قطر قطع کردند. دوحه این ادعای آنها را رد می نماید.

این کشورها ورود هواپیماهای قطری به فرودگاه ها و حریم هوایی خود را ممنوع نموده اند. همچنین روابط تجاری و دریایی خود با این کشور را قطع نموده و مرزهای خود را هم بسته اند.

این چهار کشور همچنین برای از سرگیری روابط 13 شرط مشخص کردند اما قطر با بیان اینکه شروط مشخص شده ناقض حق حاکمیت این کشور است تا به امروز به آن تن نداده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1291

به "خبرنگاران آمریکا: لبنان باید گام های مؤثری در زمینه اصلاحات بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا: لبنان باید گام های مؤثری در زمینه اصلاحات بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید