جستارهایی درباره اسلام، انسان، لبنان و مقاومت در اندیشه امام موسی صدر

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران : چاپ دوم کتاب نای و نی، اولین کتاب از مجموعه در قلمرو اندیشۀ امام موسی صدر با ویرایش جدید از سوی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر می گردد.

جستارهایی درباره اسلام، انسان، لبنان و مقاومت در اندیشه امام موسی صدر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران ، کتاب نای و نی اولین کتاب از مجموعۀ در قلمرو اندیشۀ امام موسی صدر است که برای نخستین بار در سال 1383 منتشر شده بود.

این کتاب که به اهتمام و ترجمۀ علی حجتی کرمانی منتشر شده بود، نخستین مجموعه از آثار و سخنرانی های امام موسی صدر به زبان فارسی است که مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر نموده است و به زودی پس از هشت سال و با ویرایش تازه، چاپ دوم آن منتشر خواهد شد.

در ویرایش جدید این کتاب، سخنرانی علی(ع) موحد بود و بس که سخنرانی امام موسی صدر در تیمچه بازار کاشان بوده است، برای نخستین بار به صورت کامل منتشر شده است. همچنین در این ویرایش تمامی مطالب ترجمه شده، مجدداً با اصل عربی مقابله و ویرایش شده است.

چاپ دوم نای و نی شامل جستارهایی دربارۀ اسلام، انسان، لبنان و مقاومت از امام موسی صدر، در 450 صفحه، با تیراژ 1500 نسخه و با قیمت 14 هزار تومان منتشر می گردد و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 874

به "جستارهایی درباره اسلام، انسان، لبنان و مقاومت در اندیشه امام موسی صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستارهایی درباره اسلام، انسان، لبنان و مقاومت در اندیشه امام موسی صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید