جام بین المللی قهرمانان 2020 برگزار نمی گردد؛ ال کلاسیکو پر!

به گزارش مجله گرافیک، رقابت های جام بین المللی قهرمانان که با نام اختصاری ICC شناخته می شد سال جاری به دلیل شیوع کرونا و به تعویق افتادن مسابقات داخلی و عدم معین بودن زمان شروع دوباره بازی ها برگزار نمی گردد.

جام بین المللی قهرمانان 2020 برگزار نمی گردد؛ ال کلاسیکو پر!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به دلیل شیوع کرونا تمام مسابقات ورزشی که قرار بود در خرداد و یا تابستان برگزار گردد به تعویق افتاده و به همین دلیل مسابقات جام بین المللی قهرمانان که در تابستان برگزار می شد هم مانند کوپا آمریکا و یورو 2020 سال جاری برگزار نمی گردد.

لوس آنجلس تایمز در گزارشی اعلام نموده سال جاری قرار بود دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه جدید SoFi Stadium در لوس آنجلس با هم بازی نمایند، اما این تورنمنت محبت آمیز که از سال 2013 هر سال برگزار می شده سال جاری برگزار نمی گردد.

دنی سیلمن، مدیر رلونت اسپرت (مجری برگزاری این رویداد) گفته: باید با قلبی شکسته اعلام کنیم به دلیل شیوع ویروس کویید 19، افراد زیادی با این موضوع درگیر هستند. سلامت بازیکنان، عوامل و طرفداران در این مسابقات اهمیت فراوانی دارد. در حال حاضر تقویم بین المللی فوتبال معین نیست و احتمالا مسابقات در ماه آگوست برگزار می گردد و این مسئله بدان معناست که انجام بازی های ICC در تابستان ممکن است. در صددیم بازی ها را در سال 2021 در آسیا و آمریکا برگزار کنیم.

رقابت های ICC در سال 2019 با قهرمانی بنفیکا پایان یافت، اما پرافتخارترین تیم این تورنمنت رئال مادرید با 3 قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1026

به "جام بین المللی قهرمانان 2020 برگزار نمی گردد؛ ال کلاسیکو پر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام بین المللی قهرمانان 2020 برگزار نمی گردد؛ ال کلاسیکو پر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید