تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 312 خود تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت را تصویب کرد.

تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد

در این مصوبه سقف تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات موبایل، مشخص شده است.

مطابق این مصوبه دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند مطابق این جدول به غیر از ردیف های 9 و 15، سایر خدمات را روی کلیه سامانه های فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت آنلاین و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه، ارائه نمایند.

در صورتی که ارائه خدمات مستلزم هزینه های قانونی دیگری باشد، با تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترک دریافت می گردد.

دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر خدمات ICT روستایی نباید هیچ گونه تبعیضی در ارائه خدمات مربوط به دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند.

هیچ یک از دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه، نباید دفاتر پیشخوان را به خدمت ندادن به سایر دارندگان پروانه، مجبور نمایند.

دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند تعرفه های موضوع این مصوبه را در پرتال، دفاتر فروش و خدمات حضوری خود اطلاع رسانی نمایند.

دفاتر پیشخوان موظف هستند تعرفه های موضوع این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشترکین نصب کند.

همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی برای ارائه خدمات موضوع این مصوبه باید الزامات مصوبه قبلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره 289) را رعایت نمایند.

از تاریخ ابلاغ این مصوبه، تعرفه قبلی خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان (مصوبه 205) از درجه اعتبار ساقط است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1629

به "تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید