ترامپ همچنان رو به سقوط است

به گزارش مجله گرافیک، ایرنا نوشت: نتایج تازه ترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که میزان تائید عملکرد دونالد ترامپ در بخش های مختلف 10 درصد کاهش یافته است.

ترامپ همچنان رو به سقوط است

به گزارش تارنمای هیل، نظرسنجی مرکز گالوپ نشان می دهد در اوضاع اعتراض های گسترده به قتل جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس سفیدپوست این کشور و همچنین شک و تردیدها در ایالات متحده نسبت به شرایط شیوع کرونا، در یک ماه میزان تائید عملکرد دونالد ترامپ در میان مردم کاهش یافته است.

براساس این نظرسنجی در این دوره زمانی، فقط 39 درصد از آمریکایی ها عملکرد ترامپ را تائید می کنند آن هم در حالی که این آمار در ماه گذشته میلادی(مه- اردیبهشت) 49 درصد بود.

کاهش میزان تائید عملکرد ترامپ به دنبال نارضایتی ها از موضع گیری هایش درباره قتل جورج فلوید و همچنین سوءمدریت ها در دوران کرونا در آمریکا ثبت شده است.

کاهش 7 درصدی حامیان جمهوریخواه از عملکرد ترامپ

براساس نظرسنجی گالوپ، میزان تائید عملکرد ترامپ در میان حامیان حزب جمهوری خواه نیز حدود هفت درصد کاش یافته که بالاترین میزان کاهش در حدود دو سال اخیر است.

همچنین فقط پنج درصد از حامیان دموکرات ها عملکرد رئیس جمهوری آمریکا را تائید می کنند.

قتل جورج فلوید موجی از اعتراض های گسترده خیابانی را در سراسر آمریکا به دنبال داشته است.

در حالی که بیش از دو هفته از قتل این شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا می گذرد، اعتراض های سراسری در آمریکا و دیگر کشورها و محکومیت های جهانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش رسانه ها، اعتراض های آمریکا و اقدامات سرکوبگرانه پلیس در مقابل معترضان، تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشته اما هنوز آماری رسمی دراین باره منتشر نشده است.

ترامپ در واکنش به اعتراض ها به کشته شدن جورج فلوید، از فرمانداران خواسته است کنترل خیابان ها را در اختیار بگیرند. او مدعی شده است افراطی ها مسئول بروز خشونت هستند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1153

به "ترامپ همچنان رو به سقوط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ همچنان رو به سقوط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید