تداوم تعطیلی باغ پرندگان و بوستان های جنگلی منطقه چهار تا اطلاع ثانوی

به گزارش مجله گرافیک، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران از تعطیلی بوستان های جنگلی لویزان، یاس فاطمی، تلو، باغ پرندگان و بوستان بانوان(شهیده حدیدچی) به دنبال شیوع کووید-19 اطلاع داد.

تداوم تعطیلی باغ پرندگان و بوستان های جنگلی منطقه چهار تا اطلاع ثانوی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر اضافه نمود: به دنبال تعطیلی بوستان های پایتخت و در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا و مدیریت شهری تهران، بوستان های جنگلی لویزان، یاس فاطمی، تلو، باغ پرندگان و بوستان بانوان(شهیده حدیدچی) در محدوده منطقه چهار نیز تعطیل شد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، وی اضافه نمود: در این فرصت ضمن بهسازی و مناسب سازی المان های پارکی و بازپیرایی فضاهای سبز، نسبت به برطرف مسائل این بوستان ها اقدام خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از شهروندان تقاضا کرد، حتی الامکان از تجمع در فضاهای عمومی پرهیز نمایند تا زنجیره اتصال ویروس کرونا هرچه سریعتر قطع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 960

به "تداوم تعطیلی باغ پرندگان و بوستان های جنگلی منطقه چهار تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم تعطیلی باغ پرندگان و بوستان های جنگلی منطقه چهار تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید