بوریس جانسون به هواوی روی خوش نشان می دهد؟ ، احتمال توسعه شبکه 5G انگلیس توسط غول فناوری چین

به گزارش مجله گرافیک، به نظر می رسد با وجود اختلاف های جدی ایالات متحده با چین در مورد تعرفه های تجاری و تحریم هواوی، محتمل است بوریس جانسون با هواوی برای توسعه شبکه 5G همکاری کند.

بوریس جانسون به هواوی روی خوش نشان می دهد؟ ، احتمال توسعه شبکه 5G انگلیس توسط غول فناوری چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،نخست وزیر انگلستان ، بوریس جانسون آماده همکاری با هواوی برای توسعه پوششهای مخابراتی این کشور است. موضوعی که می تواند از دید بسیاری از افراد حساس به حریم خصوصی موضوعی ناخوشایند ارزیابی گردد.

فارغ از موضوعات مرتبط با حریم خصوصی که باعث شده اند هواوی مورد غضب بعضی از کشورهای دنیا قرار گیرد، جنگ تجاری ایالات متحده با چین نیز بر حضور هواوی در بعضی کشورهای متحد ایالات متحده سایه انداخته است. اکنون به نظر می رسد در صورت اتخاذ تصمیم همکاری با هواوی از سوی بوریس جانسون، رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ به کلی از وی ناامید خواهد شد.

اما چرا انگلیس چنین تصمیمی گرفته است؟ زیرساخت های بی سیم نسل بعدی انگلیس در صورت عدم همکاری با این شرکت چینی ار برنامه های مهم خود عقب می ماند.در ماه آوریل ، یک خبر فاش شده از کابینه انگلیس نشان داد که ترزا می و شورای امنیت ملی انگلیس اجازه خواهند داد که غولهای ارتباطاتی این کشور با هواوی همکاری نمایند تا زیرساختهای مخابراتی خود را توسعه دهند.

در ماه آگوست ، رن ژنگفی ، بنیانگذار هواوی ابراز اطمینان کرد که انگلستان به تجهیزات 5G شرکت تحت سرپرستی وی اطمینان خواهد نمود. این در حالی است که ایالات متحده به طور فعال متحدان اروپایی خود را از همکاری با هواوی منع نموده است و با انجام چنین کاری احتمالاً روابط انگلیس با متحدش دستخوش آسیب می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 483

به "بوریس جانسون به هواوی روی خوش نشان می دهد؟ ، احتمال توسعه شبکه 5G انگلیس توسط غول فناوری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوریس جانسون به هواوی روی خوش نشان می دهد؟ ، احتمال توسعه شبکه 5G انگلیس توسط غول فناوری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید