بهادری: حسابرسی ها را برای واگذاری نفت مسجدسلیمان انجام می دهیم اما کسی آن را نمی خرد، از کجا تونل ضدعفونی بیاوریم؟

به گزارش مجله گرافیک، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که حسابرسی ها برای واگذاری این باشگاه در حال اجرا است، اما کسی آن را خریداری نخواهد کرد.

بهادری: حسابرسی ها را برای واگذاری نفت مسجدسلیمان انجام می دهیم اما کسی آن را نمی خرد، از کجا تونل ضدعفونی بیاوریم؟

عطاءالله بهادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تصمیم مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان برای واگذاری این باشگاه گفت: مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه ها از جمله وزارت نفت حق تیمداری ندارند. تیم صنعت نفت به شرکت پخش و پالایش و تیم های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان به شرکت ملی نفت ایران وابسته هستند که این شرکت ها مکاتباتی نموده اند تا اقدامات اجرایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وزیر نفت سال گذشته دستور داده کارهای مربوط به واگذاری انجام گردد، توضیح داد: باید کارها مطابق اصل 44 قانون اساسی و احتمالاً به وسیله بورس انجام گردد و همان فرایند واگذاری استقلال و پرسپولیس را طی می نماید. کارهای حسابرسی انجام می گردد و شرایط بدهی ها هم باید مشخص گردد. اگر هم بخواهیم باشگاه را واگذار کنیم، کسی آن را نمی خرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه ورزش ایران باید مشخص تکلیف گردد ، اعلام نمود: چرا فقط تیم های نفتی این مسائل را دارند و شرایط سایر تیم های دولتی این گونه نیست؟ ما کلی بدهی داریم و یک ریال هم پول نداریم. در این شرایط کسی اسپانسر تیم نمی گردد و تبلیغات دور پیراهن تیم ها حدود 30 میلیون تومان است که پول آب معدنی هم نمی گردد. تکلیف ما یک بار برای همواره باید روشن گردد. زنوزی حاضر است ماشین سازی را به هیئت مدیره باشگاه تحویل دهد، اما کسی حاضر نیست آن را بگیرد.

بهادری با تمجید از مالکان باشگاه های نساجی، شهر خودرو و تراکتور اعلام کرد: مالکان باشگاه ها، افراد بزرگی هستند و با اینکه می دانند ورزش درآمدی ندارد، در آن سرمایه گذاری می نمایند. چه کسی به داد این افراد می رسد؟ دو عضو هیئت مدیره باشگاه، پیش از ایجاد ساختار درست برای باشگاه به بازیکنان چک شخصی دادند، اما الان چک آنها را به اجرا گذاشته اند. ما باید هر پنج روز یک بار تست کرونا بدهیم، اما هزینه آن و نیز تونل ضدعفونی نماینده را از کجا تأمین کنیم؟

وی با انتقاد از رفتار سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید می نمایند که اگر تیمی در بازی ها شرکت نکند، 3 بر صفر بازنده می گردد. آیا این یاری به ورزش است؟ ما از جیب خودمان برای نفت مسجدسلیمان هزینه می کنیم و درآمدی هم نداریم. اگر هر معضل اجتماعی از جمله بی توجهی به نفت مسجدسلیمان حاد گردد، معضل سیاسی ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1157

به "بهادری: حسابرسی ها را برای واگذاری نفت مسجدسلیمان انجام می دهیم اما کسی آن را نمی خرد، از کجا تونل ضدعفونی بیاوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهادری: حسابرسی ها را برای واگذاری نفت مسجدسلیمان انجام می دهیم اما کسی آن را نمی خرد، از کجا تونل ضدعفونی بیاوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید