برداشت دور پنجم خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

به گزارش مجله گرافیک، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: خوشه های طلایی گندم در راستای منابع درآمدی غیرشهریه ای برای پنجمین بار از مزرعه آموزشی- تحقیقاتی این دانشگاه برداشت شد.

برداشت دور پنجم خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بجنورد وحید جاجرمی در حاشیه برداشت دور پنجم خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این دانشگاه ایجاد منابع درآمدی جدید به غیر از شهریه دانشجو است که این امر می تواند در بخش کشاورزی محقق گردد.

وی اعلام کرد: برای پنجمین بار خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی ـ تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برداشت و برای کشت، رقم میهن انتخاب و از کودهای بیولوژیک در مراحل کاشت محصول استفاده شد.

برداشت خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی- پژوهشی واحد بجنورد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اضافه نمود: در تمام مراحل فراوری محصول از ادوات و تجهیزات کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد استفاده و بیش از 22 هزار کیلوگرم گندم از زمین 6 هکتاری نیمه آبی فراوری شده است.

جاجرمی اضافه نمود: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوب آب و هوایی منطقه و با تکیه بر فعالیت استادان و محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در راستای فراوری منابع درآمدی غیرشهریه ای گام های مؤثرتری برداریم.

وی درباره فراوری گل محمدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد عنوان نمود: از زمین 2 هزار متری سایت گلستان شهر 350 کیلوگرم گل محمدی با کیفیت فراوری شده است.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1209

به "برداشت دور پنجم خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشت دور پنجم خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید