ایران خواهان افزایش واردات روغن پالم از اندونزی شد

به گزارش مجله گرافیک، مدیرکل جنوب و مرکز آسیای وزارت امور خارجه اندونزی گفت، در جریان یک ویدئو کنفرانس بین اتحادیه های روغن پالم ایران و اندونزی، شرکت ها و صنایع ایرانی نسبت به خرید روغن پالم خام بیشتر از این کشور ابراز تمایل نموده اند.

ایران خواهان افزایش واردات روغن پالم از اندونزی شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نترال نیوز، مدیرکل جنوب و مرکز آسیای وزارت امور خارجه اندونزی گفت، در جریان یک ویدئو کنفرانس بین اتحادیه های روغن پالم ایران و اندونزی، شرکت ها و صنایع ایرانی نسبت به خرید روغن پالم خام بیشتر از این کشور ابراز تمایل نموده اند.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه و سفارت اندونزی در تهران ویدئو کنفرانسی را بین اتحادیه فراوری نمایندگان روغن پالم اندونزی و اتحادیه روغن پالم ایران برگزار نموده است.

در این ویدئو کنفرانس، طرف ایرانی ابراز امیدواری نموده که اندونزی به صادرات روغن پالم به ایران ادامه دهد، زیرا تقاضا برای این روغن در بخش های مختلف ایران از جمله بخش صنعتی در حال افزایش است.

طرفین توافق نموده اند که به صورت مداوم در مورد جنبه های فنی صادرات و واردات روغن پالم در آینده نزدیک بحث و گفت وگو نمایند.

این ویدئو کنفرانس که در اواخر ماه مارس اجرا شده، بخشی از کوشش های دولت اندونزی برای افزایش ظرفیت بازار صادراتی روغن پالم این کشور است. ایران یکی از بازار دارای پتانسیل برای روغن پالم اندونزی است. ایران سالانه به حدود 500 هزار تن روغن پالم احتیاج دارد.

اندونزی به علاوه در کشورهای همسایه ایران یعنی عراق، سوریه، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس و قزاقستان هم اقدام به بازاریابی برای روغن پالم خود نموده است.

50

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 449

به "ایران خواهان افزایش واردات روغن پالم از اندونزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خواهان افزایش واردات روغن پالم از اندونزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید