انسداد محورآشخانه به چمن بید به دلیل طوفان شدید شن، اعزام 5 تیم عملیاتی

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از انسداد محور آشخانه به چمن بید به دلیل طوفان شدید شن اطلاع داد.

انسداد محورآشخانه به چمن بید به دلیل طوفان شدید شن، اعزام 5 تیم عملیاتی

ابوالفضل محبان بامداد پنجشنبه 11 آذر ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انسداد این محور به دلیل طوفان شدید شن و کاهش بسیار زیاد دید رخ داده است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها از جانب هر دو راستا ممنوع شده است، گفت: مسافران و خودروهای عبوری در هر دو طرف متوقف شده اند تا از بروز حوادث، سوانح رانندگی و به خطر افتادن جان آن ها جلوگیری گردد.

وی با بیان اینکه شخصاً به همراه تیم های امدادی در این محور حضور دارد، توضیح داد: پنج تیم عملیاتی از هلال احمر برای یاری به مردم به این محور اعزام شده اند و تا کنون تعدادی از خودروها را رهاسازی نموده و به مردم ارائه خدمت نموده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بعلاوه اظهار کرد: هم اکنون پنج مرکز اسکان اضطراری در کشانک، چمن بید و آشخانه تا زمان مساعد شدن شرایط فعلی، آماده اسکان حادثه دیدگان هستند

محبان اظهار داشت: علی رغم اینکه ایستگاه های اسکان اضطراری برای مسافران در نظر گرفته شده اما فعلاً سرنشینان خودروها تمایل دارند در خودرو بمانند تا اوضاع بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2030

به "انسداد محورآشخانه به چمن بید به دلیل طوفان شدید شن، اعزام 5 تیم عملیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد محورآشخانه به چمن بید به دلیل طوفان شدید شن، اعزام 5 تیم عملیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید