انتقال دانشجویان مرکز گفتمان انقلاب اسلامی به دانشکده خبرنگاران از ترم بهمن

به گزارش مجله گرافیک، رئیس مرکز علمی و کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه جامع، ادامه تحصیل تمامی دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی از ترم بهمن، به مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران انتقال می یابد. دانشگاه علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی

انتقال دانشجویان مرکز گفتمان انقلاب اسلامی به دانشکده خبرنگاران از ترم بهمن

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ناصر فخاری رئیس مرکز علمی و کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی در پیغامی گفت: همانگونه که از نام این مجموعه بر می آید و در سال های هم نشینی به آن پرداخته ایم، از سال 1392 با تصمیم بعضی از عناصر انقلابی تحت عنوان هیأت امناء و با هدف تربیت مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی در قالب مرکز دانشگاهی علمی کاربردی، فعالیتی جدید شروع شد.

وی اضافه نمود: در طول جهت، به سان بسیاری از مجموعه های انقلابی با ناملایمات و مشقات گوناگونی روبرو بودیم که از آن جمله محدودیت های رشته های تحصیلی، دست اندازهای اداری، محدودیت های اقتصادی، بی مهری های نظام آموزش عالی و حملات رسانه ای بدخواهان نظام و انقلاب و عدم همراهی، بی تفاوتی یا درک عمیق شرایط توسط بعضی از آنان که باید، بوده است.

رئیس مرکز علمی و کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی ادامه داد: در عین حال، طی این طریق، به مثابه آزمونی برای انقلابی گری بود که بسیاری از دوستان رسانه ای، دانشجویان، مسئولان نهادهای انقلابی، اساتید و همکاران از آن سربلند بیرون آمده و إن شاءالله در دستگاه الهی مأجورند و چه بی بهره اند از این فیض آنان که از این قافله خدمت گذار جا ماندند.

فخاری گفت: حسب ارزیابی عملکرد 5 ساله و تصمیم اخیر اعضای محترم هیأت امناء به دلیل؛ شکاف اثر بخشی آموزش های علمی کاربردی با آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، ساختار ضعیف دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تربیت مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی، عدم امکان توسعه آموزش ها در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی جهت بسط و گسترش اندیشه امامین انقلاب، محدودیت های اقتصادی و فضای کالبدی، امکان ادامه فعالیت مرکز آموزش علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی، از شروع دهه پنجم انقلاب و در طلیعه گام دوم انقلاب، میسر نیست.

وی گفت: لذا با توجه به هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه جامع، ادامه تحصیل تمامی دانشجویان محترم از ترم بهمن، به مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران انتقال می یابد.

رئیس مرکز علمی و کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی اضافه نمود: اینجانب به سهم خود از کوشش های بی دریغ اساتید، دانشجویان، همکاران و امنای محترم کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدوارم تحولات پیش رو علیرغم زحمتی که ایجاد خواهد نمود موجبات خیر بیش از پیش را، برای شما عزیزان فراهم نماید. آن گونه که حضرت باری تعالی فرموده اند: عَسى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَ عَسى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ(بقره/216)

فخاری گفت: بدیهی همکاران محترم گفتمان، ضمن اطلاع رسانی در کانال سروش برای زمان و نحوه مراجعه به مرکز جدید، تمام کوشش خود را جهت انتقال سوابق و تعهدات فیمابین، مصروف این مهم نموده و مرکز جدید پذیرای بهترین و انقلابی ترین دانشجویان علمی کاربردی خواهد شد.

وی در سرانجام این پیغام اعلام کرد: ضمن سپاس از اعتماد اعضای محترم هیأت امنا، امید به عفو الهی از قصور و تقصیر خود در مدت مسئولیت داشته و از تمامی همکاران و دانشجویان عزیزم طلب حلالیت می نمایم که إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 154

به "انتقال دانشجویان مرکز گفتمان انقلاب اسلامی به دانشکده خبرنگاران از ترم بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال دانشجویان مرکز گفتمان انقلاب اسلامی به دانشکده خبرنگاران از ترم بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید