افسوس ترامپ برای توئیت های بدش

به گزارش مجله گرافیک، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای که روز جمعه منتشر شد، اذعان کرد معمولاً افسوس توییت ها و بازنشرهای خودش را می خورد!

افسوس ترامپ برای توئیت های بدش

به نقل از هیل، دونالد ترامپ به دیو پورتنوی، مؤسس بارستول اسپورتس گفت: روزهای قدیم این طور بود که نامه ای می نوشتی و بعد با خودت می گفتی: این نامه بدی است. نامه را روی میزت می گذاشتی و فردا که برمی گشتی با خودت می گفتی خوشحالم نفرستادمش!

ترامپ که عموماً بابت استفاده اش از توییتر مورد انتقاد قرار می گیرد، ادامه داد: اما در توییتر این کار را نمی کنیم. ما فوراً آن را ابراز می کنیم و بعد تماس های تلفنی آغاز می شود! واقعاً چنین چیزی گفتی؟ من می گویم، مشکلش چیست؟ و بعد میبینی خیلی مسائل دارد. این نه توییت ها، بلکه بازنشرها هستند که شما را در دردسر می اندازند.

ترامپ اظهار کرد که در حساب توییترش با 84 میلیون دنبال کننده، همیشه به دقت توییت های خودش را نمی خواند.

وی سال گذشته نیز در مصاحبه ای گفته بود برخی توییت هایش برای کاخ سفید مشکل ایجاد می کنند.

ترامپ در گفت وگو با پورتنی افزود که باور دارد توییتر، یک ابزار پیام رسانی قدرتمند است و او از آن علیه اخبار تقلبی استفاده می کند- اصطلاحی که او از آن برای استهزای پوشش رسانه ای دولتش استفاده می کند.

ترامپ در نوشتن توییت ها و بازنشرهای بحث برانگیز ید طولانی دارد، مانند زمانی که ویدئویی را توییت کرد که در آن ظاهراً یکی از طرفداران ترامپ در پاسخ به معترضان آمریکایی فریاد می زند، قدرت سفید. ترامپ بعدتر این توییت را پاک کرد و کاخ سفید نیز خاطرنشان کرد که رئیس جمهور قبلاً این اصطلاح نژادپرستانه را نشنیده بوده است.

او در اواخر ماه مه نیز بابت توییتی که در آن از معترضان در مینیاپولیس انتقاد کرده به آن ها هشدار داده بود غارت گری که آغاز شود، تیراندازی هم آغاز می شود، مورد خشم زیادی واقع شد- او در واقع اصطلاح رئیس پلیس اهل میامی را تکرار کرده بود که در دوران جنبش حقوق مدنی، سعی داشت معترضان را سرکوب کند.

در ماه ژوئن، توییتر خاطرنشان کرد یک توییت ترامپ را با مشاوره رسمی بابت نقض سیاست ما در رفتار سوء استفاده، به خصوص وجود تهدید آسیب علیه یک گروه مشخص، برچسب گذاری کرده است.

اوایل این ماه نیز، ترامپ توییت یک مجری برنامه را بازنشر داد که ادعا کرده بود مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن درباره ویروس کرونا دروغ می گویند تا به شانس انتخاب مجدد ترامپ، خدشه وارد کنند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1232

به "افسوس ترامپ برای توئیت های بدش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسوس ترامپ برای توئیت های بدش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید