اعطای بیش از 5 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به دانش بنیان ها

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تا به امروز بیش از 5 هزار میلیاردتومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان به وسیله شبکه بانکی کشور اعطا شده است که نقش بانک آینده در این حمایت ها پررنگ بوده است.

اعطای بیش از 5 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به دانش بنیان ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر علی وحدت در ملاقات با مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک آینده، تعاملات شبکه بانکی کشور با حوزه دانش بنیان را منسجم تر و رو به رشد مطرح نمود و گفت: در حال حاضر زیست بوم نوآوری در کشور شکل گرفته که در کنار شکل گیری آن، نظام تامین اقتصادی نوآوری نیز تشکیل شده است. صندوق نوآوری به عنوان متولی این قسمت کوشش نموده اجزای نظام تامین اقتصادی نوآوری را به وجود بیاورد. بر این اساس شبکه بانکی کشور را برای شرکت های دانش بنیان عظیم که قابلیت تعامل با بانک ها را داشتند، فعال کردیم تا از این ظرفیت نیز برای ارائه تسهیلات و خدمات اقتصادی به این حوزه بهره ببریم که خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی هم از سوی آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته بیش از 8 بانک کشور در این حوزه وارد تعامل شده و با واسطه گری صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان حمایت کردند و حتی تعدادی از این بانک ها دفاتر حمایت از نوآوری خود را در ساختمان صندوق دایر نموده و تعاملات خود با اکوسیستم نوآوری کشور را از این طریق گسترش دادند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، وحدت در خصوص افزایش سطح تعاملات نظام بانکی کشور در حوزه دانش بنیان، گفت: بانک ها به دلیل کاهش معوقات شرکت های این حوزه به زیر یک درصد، به تامین اقتصادی حوزه دانش بنیان بیش از پیش علاقه مند شده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1737

به "اعطای بیش از 5 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بیش از 5 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید