استقلال-سپیدرود: چشم امید خوزستان به ساق های استقلال

به گزارش مجله گرافیک، استقلال و سپیدرود رشت فردا شب در استادیوم آزادی مقابل هم قرار می گیرند. از سویی چشم امید مسجد سلیمانی ها به ساق های استقلال دوخته شده است.

استقلال-سپیدرود: چشم امید خوزستان به ساق های استقلال

پنج شنبه، 1398،2،26، هفته سی ام هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم آزادی تهران، ساعت:21:30داور:علیرضافغانی

یاری ها: علی میرزابیگی - سعید قاسمی

قصه استقلال در لیگ هجدهم تمام شد و آبی ها در آخرین نبرد خود مقابل تیمی قرار می گیرند که برای نیفتادن می جنگد. این بازی شاید برای استقلال مهم نباشد اما برای مسجد سلیمانی ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. برد استقلال مقابل سپیدرود این تیم خوزستانی را در لیگ برتر نگه می داد و از سویی صندلی سومی آبی ها را تثبیت می نماید. استقلال باید با جدیت بسیار گام به این میدان بگذارد. بازی با سپیدرود برای استقلال آسان نیست.

چهره ویژه میزبان

مهدی قائدی

دربازی قبل یک پاس منجر به گل داد که داوران آن را اوت اعلام کردند تا مهدی پایه گذار گل ارزشمند آبی ها نگردد. قائدی با این پیش زمینه فکری در آخرین بازی استقلال در لیگ حاضر می گردد. او می خواهد خاطره آن بازی را با گلزنی از ذهن خودش و هوادارن پاک کند.

چهره ویژه مهمان

محمدبلبلی

با اینکه خیلی دیر به ترکیب اصلی تیمش رسید اما در همین اندک هفته توانست شایستگی هایش را به اثبات برساند. بلبلی حالا امید اول نادردست نشان برای گلزنی به استقلال و احتمالا بقاء در لیگ برتر است. بلبلی با دریبل هایش خطری جدی در میان مدافعان استقلال محسوب می گردد.

ترکیب احتمالی میزبان:

دروازه بان: سیدحسین حسینی، مدافعان میانی: پژمان منتظری، محمددانشگر، مدافعان کناری: وریاغفوری(خسروحیدری)، آرمین سهرابیان، هافبک ها: فرشید باقری، علی کریمی، آیاندا پاتوسی،مهدی قائدی، مهاجمان: مرتضی تبریزی، گادوین منشاء

ترکیب احتمالی مهمان:

دروازه بان: ایمان صادقی مدافعان میانی:میلادشیخ سلیمانی، میثم تهی دست، مدافعان کناری: ابراهیم لطفی، میلادقربان زاده، هافبک ها: میثم فروسی، حسین ابراهیمی، هومن ربیع زاده، محمد بلبلی، حسین شنانی، مهاجم: مهرداد بایرامی

10-390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 215

به "استقلال-سپیدرود: چشم امید خوزستان به ساق های استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال-سپیدرود: چشم امید خوزستان به ساق های استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید