ارسال محموله بهداشتی هلال احمر به سیستان و بلوچستان، ارسال تانکرهای آب در دستور کار

به گزارش مجله گرافیک، رییس جمعیت هلال احمر از ارسال نخستین محموله بهداشتی، درمانی به استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد و بر ارسال محموله های دیگر تا زمان کنترل بیماری در این استان تاکید نمود.

ارسال محموله بهداشتی هلال احمر به سیستان و بلوچستان، ارسال تانکرهای آب در دستور کار

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استان سیستان و بلوچستان از چندی پیش در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته که با توجه به مسائلی همانند خشکسالی این استان با مسائل عدیده ای روبرو شده است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل هلال احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی که دارد برای یاری به این عرصه ورود نموده و با مشارکت 21 خیریه کشوری و بومی بنا به شرایط و مقدار شیوع کرونا، استان را تقسیم بندی نموده و برای ارائه خدمات به مردم و پیشگیری از شیوع ویروس وارد عمل شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام نمود: اولین محموله یاری به مردم استان سیستان و بلوچستان با همکاری خیریه ها ارسال شد و کوشش بر این است تا تقریبا هر روز محموله ای به این منطقه ارسال تا شاهد بهبود شرایط این استان شویم.

همتی توضیح داد: محموله نخست شامل 220 کپسول اکسیژن 40 و 50 لیتری، یک میلیون و 200 هزار عدد ماسک و 18 دستگاه اکسیژن ساز به استان سیستان و بلوچستان ارسال و بزودی محموله دوم هم آماده خواهد شد. ما همزمان با یاری های بهداشتی، بسته های حمایت غذایی را هم به این استان ارسال خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر در سرانجام گفت: ما در پی ایجاد منابع آب پایدار در استان سیستان و بلوچستان هستیم و از خیرین هم در این عرصه استفاده خواهیم کرد. بازسازی قنوات و ارسال تانکرهای آب هم در دستور کار قرار گرفته است. تیم پزشکی به منطقه اعزام می گردد تا مقوله درمان هم همزمان پیش برده گردد. اگر هموطنان و خیرین امروز در کنار ما باشند مشخصا می توانیم از این شرایط سخت هم عبور کنیم. سال گذشته با برگزاری طرح نذر آب 3 خدمات خوبی به شهروندان استان سیستان و بلوچستان ارائه شد و امید است سال جاری هم این اتفاق خوب پس از عادی شدن شرایط کرونایی تحت اسم نذر آب 4 تحقق یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1808

به "ارسال محموله بهداشتی هلال احمر به سیستان و بلوچستان، ارسال تانکرهای آب در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال محموله بهداشتی هلال احمر به سیستان و بلوچستان، ارسال تانکرهای آب در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید