آتش سوزی کالیفرنیا، آماده باش تخلیه منازل به ساکنان مناطق در خطر

به گزارش مجله گرافیک، مسئولان در ایالت کالیفرنیا به ساکنان مناطقی که در معرض خطر آتش سوزی قرار دارند هشدار داده اند به محض دریافت هشدار منازلشان را ترک نمایند.

آتش سوزی کالیفرنیا، آماده باش تخلیه منازل به ساکنان مناطق در خطر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های آمریکا گزارش داده اند مسئولان در این کشور به مناطق نزدیک در محل آتش سوزی در کالیفرنیا اطلاع داده اند که باید آماده باشند به محض دریافت پیغام هشدار، خانه هایشان را ترک نمایند.

مارک اسیک، کلانتر شهرستان سوناما در ایالت کالیفرنیا در جمع خبرنگاران گفت: خطر هنوز برطرف نشده است. هنوز اتفاقی قریب الوقوع نیست، اما هر کسی که در سوناما زندگی می نماید باید آماده باشد در صورت دریافت هشدار تخلیه این کار را انجام دهد. بنابراین، من از همه می خواهم آماده باشند در صورت تغییر وضعیت، برای تخلیه اقدام نمایند.

سی بی اس در آخرین خبر از تحولات آتش سوزی کالیفرنیا نوشته آتش منطقه ای به وسعت دو برابر سانفرانسیسکو را سوزانده و بیش از 60 منزل را تخریب نموده است. این آتش سوزی ها از 6 روز پیش شروع شده اند و وزش باد مهار آنها را دشوارتر نموده است.

خبرنگار سی بی اس گزارش داده آتش نشان ها در کالیفرنیا امیدوارند قبل از آنچه سرعت وزش باد به 50 مایل در ساعت برسد شعله هاش آتش در کانون های اصلی آتش سوزی را خاموش نمایند.

در جنوب ایالت کالیفرنیا که صبح دوشنبه به وقت محلی وزش شدید باد به تشدید آتش سوزی ها منجر شد، مسئولان نیروهای بیشتری در ایستگاه های آتش نشانی مستقر نموده اند. نگرانی در اینجا وزش بادهایی است که سرعت آنها تا 80 مایل در ساعت می رسد.

وقوع آتش سوزی در مناطق ایالت کالیفرنیا به امر متداول در آمریکا تبدیل شده. سال گذشته هم وقوع یک آتش سوزی مهیب در منطقه بیوت در شمال کالیفرنیا به مرگبارترین و مخرب ترین آتش سوزی تاریخ ایالت کالیفرنیا تبدیل شد و بیش از 57 هزار هکتار را در بر گرفت.

این آتش سوزی بر اساس نام منطقه ای که از آن شروع شده (جاده کریک کمپ) به کمپ فایر یا آتش سوزی کمپ شهرت پیدا کرد، اما تنها به آن منطقه محدود نماند.

ساعاتی بعداز وقوع کمپ فایر آتش سوزی مهیب دیگری از جاده ای به نام وولزی کانیون در شهر ونچورا شروع شد و به تأسی از نام منطقه به آتش وولزی معروف شد؛ در منطقه مجاور، حریق دیگری به نام هیل چند روز بعد شروع شد.

این آتش سوزی ها میلیاردها دلار خسارت به جا گذاشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 594

به "آتش سوزی کالیفرنیا، آماده باش تخلیه منازل به ساکنان مناطق در خطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی کالیفرنیا، آماده باش تخلیه منازل به ساکنان مناطق در خطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید