جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور کانادا

به گزارش مجله گرافیک، ونکوور یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای کانادا برای گردشگران است. این شهر ساحلی در استان بریتیش کلمبیا واقع شده و با کوه های زیبا، پارک های فراوان، جاذبه های فرهنگی و خوراکی های لذیذ شهرت دارد. در حالی که بسیاری از مکان های مشهور ونکوور مانند پارک استنلی، خیابان روبسن و بازار گرانویل آیلند به طور گسترده ای شناخته شده اند، ونکوور جاذبه های زیاد دیگری نیز دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. در این مقاله برخی از بهترین جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور بررسی می شود تا سفر شما به این شهر زیبا را جذاب تر کند.

جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

موزه انسان شناسی ونکوور

اگر علاقه مند به یادگیری در مورد فرهنگ های بومی هستید، موزه انسان شناسی ونکوور انتخاب عالی است. این موزه در دانشگاه بریتیش کلمبیا واقع شده و دارای مجموعه ای باورنکردنی از آثار هنری و فرهنگی بومیان این منطقه است. شما می توانید در مورد تاریخ و سنت های قوم های مختلف بومی زندگی کننده در این منطقه بیاموزید. این موزه علاوه بر نمایش آثار هنری، برنامه های آموزشی و رویدادهای فرهنگی متنوعی نیز برگزار می کند.

چیناتاون ونکوور

چیناتاون ونکوور یکی از قدیمی ترین محله های چینی در کانادا است. این محله شلوغ و پرجنب و جوش در مرکز شهر ونکوور واقع شده و دارای ده ها رستوران، فروشگاه و مرکز فرهنگی چینی است. شما می توانید در اینجا غذاهای چینی اصیل، صنایع دستی و کالاهای وارداتی از چین را پیدا کنید. همچنین پارک میلنیوم گیت در این محله قرار دارد که میزبان جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی چینی در طول سال است. چیناتاون جایی فوق العاده برای تجربه فرهنگ غنی چینی-کانادایی است.

پارک ملی گواتز

اگر عاشق طبیعت هستید، پارک ملی گواتز در شمال ونکوور را از دست ندهید. این پارک دارای مناظر طبیعی بکر با جنگل های انبوه، رودخانه ها، آبشارها و کوهستان های زیبا است. شما می توانید در اینجا مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری متنوعی را امتحان کنید و از طبیعت بکر لذت ببرید. همچنین کمپینگ در پارک ملی گواتز بسیار محبوب است. شما می توانید شب را زیر ستارگان در کنار آتش اردو بگذرانید.

کیتسیلانو

کیتسیلانو یک محله هیپ و خلاق در جنوب ونکوور است که به خاطر فروشگاه های مستقل، کافه ها و رستوران های ارگانیک شهرت دارد. خیابان های این محله پر از گالری ها و استودیوهای هنری است و محیطی بسیار شاد و خلاق دارد. شما می توانید در اینجا وقت خود را صرف خرید از فروشگاه های مستقل، گشت و گذار در گالری های هنری و صرف غذا یا قهوه در کافه ها و رستوران های ارگانیک کنید.

پل کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو یکی از زیباترین پل های معلق جهان است که ارتفاع آن از سطح آب 70 متر است. این پل بزرگ و خیره کننده به طور مستقیم به پارک کاپیلانو در شمال ونکوور متصل است. شما می توانید از پل به پایین نگاه کنید تا مناظر زیبای جنگل ها و رودخانه را مشاهده نمایید. همچنین مسیر پیاده روی پل تا پارک کاپیلانو مسیری زیبا برای پیاده روی و دوچرخه سواری است. غروب آفتاب از روی پل بسیار دیدنی است.

کوه های نورث شور

کوه های نورث شور در شمال ونکوور واقع شده اند و دارای مناظر طبیعی خیره کننده ای هستند. این منطقه دارای صخره های بزرگ گرانیتی، جنگل های انبوه و دریاچه های آرام است. شما می توانید در اینجا انواع ورزش های طبیعت گردی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری کوهستانی، شنا در دریاچه و قایقرانی را تجربه کنید. مناظر خیره کننده کوهستانی و آرامش حاصل از طبیعت بکر این منطقه آن را به یکی از بهترین مقاصد طبیعت گردی در ونکوور تبدیل کرده است.

گالری هنری ونکوور

گالری هنری ونکوور یکی از بزرگترین و مهمترین گالری های هنری کانادا است که دارای مجموعه دائمی ونکوور است. این موزه هنری بیش از 10 هزار اثر هنری شامل نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، هنرهای رسانه ای و غیره را به نمایش می گذارد. معماری زیبا و منحصر به فرد این ساختمان نیز توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. گالری هنری ونکوور یکی از بهترین مکان ها برای علاقمندان به هنر در این شهر است.

باغ وحش ونکوور

باغ وحش ونکوور در پارک استنلی واقع شده و خانه انواع حیوانات است. اینجا می توانید حیواناتی مانند پلنگ، خرس، زغال ابر، پاندا، شیر و ببر را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین باغ وحش دارای بخش پرندگان، حیوانات اهلی، حشرات و خزندگان است. باغ وحش ونکوور یکی از بهترین باغ وحش ها در کانادا به شمار می رود و برنامه های آموزشی و تعاملی زیادی برای کودکان و بزرگسالان دارد.

کاپیلانو ساسپنشن بریج

این پل معلق 130 متری یکی دیگر از نقاط دیدنی ونکوور است که ارتفاع آن از سطح دریا 70 متر است. پل به صورت عمودی بین دو کوه در پارک کاپیلانو احداث شده و مناظر بسیار زیبایی از طبیعت اطراف را به نمایش می گذارد. شما می توانید با عبور از این پل و حرکت به سمت بالا در مسیر پیاده روی طبیعت بکر پارک کاپیلانو را کشف کنید.

آبشارهای لین

آبشارهای لین در شمال ونکوور یکی دیگر از جاذبه های طبیعی زیبای این شهر است. این آبشارها در دره لین واقع شده اند و شامل سه آبشار به نام های آبشار بالا، آبشار میانی و آبشار پایین هستند که ارتفاع آنها به ترتیب 30، 40 و 50 متر است. مسیر پیاده روی زیبا و طبیعت بکر اطراف این آبشارها بسیار دیدنی و آرام بخش است.

پارک ملی جزیره گالیانو

جزیره گالیانو یکی از جزایر زیبای ساحل غربی کانادا در اقیانوس آرام است که بخشی از پارک ملی جزایر گالف را تشکیل می دهد. این جزیره دارای طبیعت بکر و دست نخورده با صخره ها، جنگل ها و سواحل با شن سفید است. گردش در جزیره با قایق، کایاک و دوچرخه و تماشای حیات وحش دریایی از جمله فعالیت های محبوب در اینجاست.

پارک ملی صخره های موجدار

این پارک ملی در ساحل بریتیش کلمبیا دارای مناظر طبیعی خیره کننده ای از دریا و صخره های موجدار است. شما می توانید در امتداد ساحل قدم بزنید تا شکل ها و رنگ های عجیب و زیبای صخره ها را مشاهده کنید. همچنین غارهای زیبایی در دل صخره ها وجود دارد که قابل اکتشاف است.

باغ گیاهشناسی ونکوور

باغ گیاهشناسی ونکوور مکانی عالی برای علاقمندان به گیاهان است. این باغ گیاهشناسی در مرکز شهر ونکوور واقع شده و دارای بیش از 8000 گونه گیاهی از سراسر جهان است. فضاهای داخلی و خارجی زیبایی برای نمایش گیاهان وجود دارد. باغ گیاهشناسی ونکوور یکی از زیباترین و جامع ترین باغ های گیاهشناسی در آمریکای شمالی محسوب می شود.

امیدوارم این مقاله جامع در مورد جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور بتواند سفر شما به این شهر زیبا را جذاب تر کند. ونکوور علاوه بر جاذبه های توریستی مشهورش، گنجینه های پنهان بسیار زیاد دیگری نیز دارد که ارزش کشف کردن را دارند. امیدوارم از سفر خود به ونکوور لذت ببرید.

انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 794

به "جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کمتر شناخته شده ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید